communicatiespecialisten

We zijn altijd ook zoek naar vrijwilligers die ons helpen ons nog beter te profileren dan we nu al doen. Denk dan bijvoorbeeld aan:

Het maken van een communicatieplan.

We werken met steeds meer vrijwilligers die we uitdagen om hun talenten in te zetten. Belangrijk is dat dit gestructureerd gebeurd. Help ons daarom onze communicatiedoelstellingen helder te krijgen, geformuleerd in termen van kennis, houding en gedrag. Maar zorg ook dat we een overwogen keuze maken van doelgroepen, boodschappen en media, budget, planning en evaluatie-instrumenten.

Onderzoek nut en noodzaak van het aanmelden bij geldgeefsites.

Levert dit ons iets op en zo ja, meld ons aan bij de diverse sites.

Promoot onze pagina 'wat kan je doen in Nederland en Laos'.

Breng de pagina onder de aandacht bij doelgroepen die we nog niet genoeg bereiken, Hogescholen, studentenverenigingen, rotarieclubs, maatschappelijk betroken bedrijven, film/fotoclubs enz.

Ontwikkel promomateriaal.

Ontwikkel een promotiepakket voor een bepaalde doelgroep, waarin alle informatie van de stichting overzichtelijk is weergegeven. Met behulp van dit promotiepakket kunnen jij of andere vrijwilligers bedrijven en organisaties benaderen.

Geinteresseerd? Meld je dan aan via ons profielformulier.